NU BYTER JAG BLOGG!!

Jag flyttar på mig igen. Fast jag har ju varit här ett tag tycker jag, men trivs inte riktigt. Så nu provar jag på blogspot, strular det för mycket med kommentering där så får jag väl byta till min gamla blogg på blogg.se.  Men jag har inte haft problem med kommentering hos dom som har blogger. När jag bytte webbläsare blev det kanonbra. 

Ok vi får se hur det går, nu är min nya adress:

http://mitasguldkorn.blogspot.com

Ses….♥

Free Orkut and MySpace friends Graphics Glitters

Om mitha53

Jag en kvinna 50 bor i "gnällbältet" men om det gnälls mer här det vete fasiken. Hälften norrlänning vilket jag är stolt över.Åker uppåt till goa barndomstrakter för att njuta och ladda batterierna när tillfälle ges. Min familj ligger mig varmt om hjärtat.Tre vuxna barn och tre barnbarn som verkligen är livets efterrätt. Hundar har alltid varit mitt stora intresse.Dom har fyllt mycket av min fritid innan jag drabbades av rygg och ledvärk. Efter den sista stora ryggoperationen som tyvärr inte blev så lyckad,fick jag förtidspension,och har fått trappa ner på hunderiet. Men jag har en vovve kvar. Min älskade goa Peppe, vi är ute mycket i skogen,träffar kompisar och dom får aktiveras och göra roliga saker.Mina sämre dagar,ja då tar vi det lugnt. Jag älskar att läsa,har alltid en bok på gång.Pyssla vid datorn får tiden att flyga,det vet väl alla,*ler* Laga nya spännande maträtter och umgås. Fånga dagen,och lev här och nu.Nånting som vi alla borde ta till oss och tänka på, Kramas....
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till NU BYTER JAG BLOGG!!

  1. Lämnar lite tassavtryck i natten när jag ändå kikar in på den fina bloggen din 🙂

    —————–
    ..::Fotobloggen om vikt och träning utan dieter eller gym::..

  2. Sita skriver:

    Hejsan. Har redan varit inne i kommenterat hos dej. Kram

  3. Paula´z Diarie skriver:

    Har kommenterat dej på din nya blogg nu…länkar den 🙂
    Hur gör du med denna då?

    Kram,kram

  4. Husfrun skriver:

    Okej, då får jag hoppa över dit 🙂
    Kram.

  5. Marre&Rasmus skriver:

    Okej… Då ses vi där… 🙂

    Tjingeling!

  6. skåningen skriver:

    Har du inte trivs på wordpress???Jag har haft en bra dag Natti på dej och en stor kram och pöööss!

  7. Ama de casa skriver:

    Aha! Var bara tvungen och kolla varför du bytte 🙂

  8. roffe skriver:

    Godmorgon.5grader kallt i hjo.Nere i småland är det visst 12minus.Jag skrev till svärgeskan i ljungby att kyla+snö kan vara nere i småland.Kram

  9. Afrodite skriver:

    OK, jag hänger med…=)
    Kram och godmorgon!

  10. Inger Rozén skriver:

    Hej o hå!
    Tassar in och hälsar på!
    Gnällbältet.kan det vara i Närke?
    Ja här bor jag!
    Gnäller inte så mycket för jag är en Enköpingsflicka och bott i Stockholmstrakten och flyttade hit1Such is the life!
    Jag har tre vuxna barn och 5 barnbarn.Samt älskar katter och hundar.Ha en bra dag!VänlInger i Örebro

  11. farfar0hebbeh skriver:

    Kväller,,Ja den lappen sa mig inte så mycket,,men dom sa att siffran 39 på slutet var jättebra,,så då litar jag på den..Haé Kram.

  12. farfar0hebbeh skriver:

    Hej du..Ja det är kul att många av de gamla namnen är på väg tillbaka..Jag känner bara en Sigrid och det är en liten katt..Haé Kram.

  13. farfar0hebbeh skriver:

    Ja jag trampade på rätt så bra,,men när Louises kör sjlng,då måste jag stanna och lyssna,,fasiken så bra dom var..Haé Kramen.

Kommentera

